Propozycja

Otrzymałem propozycję przetestowania systemu seopilot. Lubię eksperymentować, lubię testować. Ponadto sama propozycja zawiera zachętę finansową (w końcu chcę pisać o zarabianiu w internecie). Oczywiście to ułatwiło mi decyzję. Postanowiłem spróbować.

Niedawno pisałem o monetyzacji strony samej w sobie, a nie ruchu (trafficu). Narzędzie, które zgodziłem się przetestować także może być do tego wykorzystane. Z jednej strony można sprzedawać przestrzeń na swoich blogach (stronach), a z drugiej można ją kupować. Sprzedaż to sposób na monetyzację, zakup to sposób poprawienie pozycji.

Warunki testu

Zostałem poproszony o przeprowadzenie testu w okresie od 1.02 do 29.02. Test będzie dotyczył jednego projektu (jednej strony/bloga – jeszcze nie wiem co wybiorę…) i dowolnych słów/fraz kluczowych.

Opis wyników (recenzja) pojawi się tutaj po zakończeniu testowania. Recenzja ma być subiektywna – postaram się :). Mam nadzieję, że będę mógł coś dobrego napisać o tym o projekcie.

Czym jest (chce być) system seopilot?

W skrócie, jest narzędziem służącym do pośredniczenia pomiędzy wydawcami, a osobami poszukującymi możliwości opublikowania kontekstowego linku tekstowego.

Bardziej wprost: seopilot jest kolejną platformą, gdzie można kupić i sprzedawać powierzchnię reklamową w formie linków tekstowych.

A jaki jest naprawdę to mam nadzieję, że wkrótce się przekonam i postaram się z Tobą podzielić.

Podsumowanie i etyka

Zachęta, którą otrzymałem miała wpływ na moją decyzję. Zastanawiałem się jednak nad jej podjęciem w kontekście etycznym. Nie chcę używać czarnych metod. Nie interesuje mnie to.

Nadal mam pewne obiekcje czy wejście w test jest właściwą decyzją.

A co Ty o tym myślisz?